сряда, 24 ноември 2010 г.

Мило дневниче...

/Два различни дневника за една и съща вечер/

Нейният дневник:

В събота вечерта той се държа много странно. Бяхме се разбрали да излезем вечерта на бира. Целия ден бях с приятелки на пазар и затова малко закъснях. Сигурно затова беше намусен. Започнах някак разговор и му предложих да отидем другаде, където ще се забавляме по-добре. Той се съгласи, но остана мълчалив и като че в мислите си беше другаде. Попитах го, какво има, а той: „Нищо”. Тогава го попитах, дали с нещо съм го ядосала. Той ми каза, че това няма нищо общо с мен и да не се безпокоя.

На връщане в колата му казах, че го обичам, но той продължи да си кара. Въобще не го разбирам, защо просто не ми каза „И аз те обичам”? Като се прибрахме, чувствах, че вече съм го загубила, че не иска да има нищо общо вече с мен. Той само седеше и гледаше втренчено телевизия. Накрая си легнах. След 10 минути дойде и той и за моя изненада реагира на моите докосвания и ние се любихме. Но някак си все още имах чувството, че само тялом е тук, а мислите му са някъде далеч. Това ми дойде в повече и реших да си поговорим открито за ситуацията, но той вече беше заспал.
Поплаках си, докато заспя. Не знам, не мога повече. Почти съм сигурна, че си има друга. Животът ми няма смисъл вече...

Неговият дневник:

Днес любимият ми отбор загуби с 3:0, но пък правихме страхотен секс.

5 коментара:

  1. Ровим,ровим,уж все "телето под вола дирим",а то май в душата му трябва да се вгледаме.;)

    ОтговорИзтриване
  2. ааааах, ах, много гот:))). и много хубаво, че не винаги е така, нали...
    sga

    ОтговорИзтриване
  3. Savlena, ivo_isa, Анонимен : Да, точно така е.:)

    ОтговорИзтриване
  4. И как красиво го написа,живота мой направо ти преписа!Няма да те съдя за авторски права,но моля те кажи ми,от къде за мене всичко разбра?Понякога съм много мълчалив,дори характер имам направо избухлив!Дори се дразня,когато ме разпитват за неща,които нямат нищо общо с връската и Любовта!Ядосвам се от въпроси,които жената насила иска от мен да изпроси!Коя е Тя?Носи ли слънчеви очила?Вталена ли е,и имате ли извън брачно дете?Някой от въпросите са верни,други ме изнервят,с питането за жени модерни!Не е само при вас това!Колко си приличаме,като брат и сестра!Парлива е тази тема,и само ядове ни създава,и време ни отнема!-Успех ти желая!

    ОтговорИзтриване