неделя, 21 ноември 2010 г.

Потребности

Никога не ми е било ясно, защо сексуалните потребности на мъжете и жените са толкова различни. Всичките тези истории за Марс и Венера... И никога не съм разбирал, защо мъжете мислят с главата, а жените със сърцето.

Миналата седмица с жена ми си легнахме. Започнахме да се опипваме и да се галим под завивката. Вече се бях разгорещил и си мислех, че и с жена ми е така, нещата еднозначно бяха ориентирани към секс...

И тогава жена ми каза:

- Виж, в момента нямам желание да правя любов, искам само да ме прегърнеш здраво и да полежа в ръцете ти, ммъ?

Аз:

- Каквооо?

И тогава тя изрече „вълшебните” думи:

- Ти просто не разбираш емоционалните потребности на жената!

Накрая капитулирах и се примирих. Тази нощ не правихме секс и така заспах.

На следващия ден отидохме с жена ми в мола на пазар. Гледах я, как пробва три хубави, но скъпи рокли. Не можеше да се реши, коя от тях да вземе, тогава и казах, че трябва да вземе и трите.

Тя не можеше да повярва на ушите си. Но мотивирана от моето разбиращо съгласие, продължи, че за роклите се нуждае и от чифт нови обувки, които струват 200 лева.

- Разбира се! - отвърнах аз.

После минахме през ювелирния щанд. Хареса си гривна с диаманти. Ако я бяхте видели... беше възхитена! Жена ми вероятно си мислеше, че изведнъж съм се побъркал, но на нея и беше все едно. Мисля, че разбих на пух и прах цялата и философска схема, когато още веднъж и казах „Да!”

Сега бе почти сексуално възбудена. Хора, лицето и бе невероятно, би трябвало да го видите. И тогава тя ми каза с най-хубавата си усмивка:

- Да вървим да платим на касата!

Беше толкова трудно, да не избухна в смях, докато и казвах:

- Не, скъпа, сега нямам никакво желание да купувам всичките тези неща.

Лицето и побеля, даже позеленя, когато продължих:

- Сега изпитвам просто желание да ме прегърнеш.

И когато почти щеще да се пръсне от ярост и ненавист, изстрелях и шедьовъра:

- Ти просто не можеш да се съобразяваш с финансовите потребности на мъжа.

Опасявам се, че в следващите 20 години няма да правя секс с жена ми...

/превод от немски/ www.spapo.de

4 коментара:

  1. И още нещо:
    Гадничко е и да се мисли за секса като за плащане на сметка.

    ОтговорИзтриване
  2. Много точно!!!
    Защо мъжете да се съобразяват, а жените не?
    Нали искат едноправие - заповядайте!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудно ми е тука,дали жената или мъжа,трябва да си вземат поука?!И колко всичко е индувидуално!Поняга поискаш нещо,казват ти че е нахално!В обратен случай те обвиняват че в брачното ложе си много скучен!Направо няма угодия,не че не сме от ония!Ех един път да се напия,ще ме кара тъщата чинията да си мия!Къфто е мъжъ,такъва е и жината,всеки иска другия да спазва правилата!Успехи!

    ОтговорИзтриване