понеделник, 1 ноември 2010 г.

Силата на думите

Един оратор изнасял лекция за силата на думите, какво огромно въздействие имат те върху нашето душевно и физическо състояние.

Един от слушателите се обадил:

- Думите не могат да ми въздействат, това са само букви. От това, че си казвам, че съм добре, не се променя нищо у мен.

Ораторът извикал на човека:

- Затваряй си устата и не се обаждай, като нищо не знаеш!

Човекът силно се смутил, целият почервенял.

Ораторът вдигнал ръка и казал:

- Извинете ме, не исках да ви обидя. Много съжалявам!

Слушателят се успокоил и тогава ораторът продължил:

- Това беше моят отговор на Вашето възражение, че думите са безсилни да повлияят. Няколко изречени от мен думи Ви разсърдиха, а няколко извинителни думи Ви успокоиха. Разбирате ли сега силата на думите?

3 коментара:

  1. Така е...магията на словото е вълшебна или както гласи една народна поговорка : "Думата стрела не е, пък в сърцето се забива."
    Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  2. Думите за мене са магия,и не искам аз от Вас да крия!Едни ги пускам хей така,други ги заключвам в своята душа!Еднакво всички са ми мили,дори има такива,които моя милост са спасили!Има думи за Любовта,клетвата и за смърта,но за тези думи трябват строги правила!Иначе лекомислено на вятъра хвърлям не една,но тайната ще Ви спомена,че и от него много си крадя!Само думи са това,и не желая с тях да Ви нараня!Успех!

    ОтговорИзтриване