събота, 27 февруари 2010 г.

Проблем с редактора на блога ми. Помогнете със съвет!



Приятели, от известно време имам проблем с редактора на блога ми. На първата снимка, ако виждате нещо,това е новият редактор, с който работех и преди, липсват опции за форматиране на текст, шрифт и цвят на шрифта, качване на видео и др. На втората снимка е старият редактор.
Не мога да редактирам и стари неща.Преди няколко дни не можех въобще да поствам в блога си, от 1 форум ме посъветваха да се върна на стария редактор, публикуването стана възможно.
Снимките се появяват като поредица от графични знаци,Това във връзка с HTML кода ли е? Кликвам на "Редактиране на HTML кода", но нищо не се появява.
Имал ли е някой подобни проблеми с блога си? Ще се радвам на всякаква помощ!
Благодаря!

4 коментара:

  1. Аз още съм на старият редактор. Новият ми излиза, както при теб и го махнах. За шрифта на текста, можеш да го редактираш от от настройките на блога за целият пост. Табло за управление-оформление- цветове и шрифтове.Ако искаш да променяш шрифта на постовете или отделни думи, трябва да използваш тагове. Виж тук:
    http://www.sibir.bg/htmlTips.php
    За изображенията така излизат при качване. Записват се, като код, но не го пипай.Като натиснеш визуализация ще видиш как изглежда наистина и как ще се покаже. Функцията редактиране на HTML кода е за друго и дано не си пипал там.
    Ако си оплел там нещата, моят съвет е да смениш шаблона. Табло за управление- оформление- избор на друг шаблон. Смени го с някой друг, без значение и после върни пак този.

    ОтговорИзтриване
  2. Доста хора се сблъскахме с проблема. Беше временен - понякога Блогспот върти по някое и друго номерче. Ако прецениш, прави блог на друго място - Уърдпрес май е най-доброто. Аз бих, но вече не мога да си зарежа блога.

    ОтговорИзтриване
  3. здрасти. май съм малко закъсняла, но все пак. ако искаш, погледни това и виж дали върши работа в твоя случай: http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=en&answer=42238
    става въпрос за последните 2 реда, иначе като браузер действа и с други, мисля, не само с ИЕ и Мозила. с Хром няма никакъв проблем.

    i power Blogger:). има си някои неща за доизкусуряване, но е най-свободен за лични модификации, ако това ти харесва.

    ОтговорИзтриване