неделя, 29 юли 2012 г.

Най-изчанчената торта

Обещах в една група във фейсбук да участвам в конкурс "Най-изчанчената торта". И тъй като ме мързи да кулинарствам в тия жеги, ме осени тази идея за плодово-шоколадово-сладоледена торта:
Подходяща за юлските горещници, не е калорична, време на приготвяне 5 минути. Избрах продълговата диня, срязах на три: 2 големи капака , средното парче е блатът.  Това било карвинг, коментират в групата, за мен е най-обикновено заколване на диня.
За по-празнични случаи и според наличностите  ви, може да украсите с мини-сладоледчета, и всякакви други плодове и шоколадови изделия, аз исках да боцна 3 сладоледа на клечка, но бяха от големите и щеше да стане много претрупано:
Няма да ви агитирам да гласувате за мен, защото първото място ми е в кърпа вързано;). Ако някой реши да прави подобна торта или да раздава рецептата, тортата се казва Хексемексе.
Да ви е сладко!


*** Продължение 
И така, шантавата "торта" отдавна е изядена, първото място спечелено, не благодарение на моята креативност, а заради мързела на другите участници. 
Но не съм се похвалила с грамотата и наградата, изработени от не по-малко шантавия свеж творец Петьо Гергов;)(качи се у гоуфо, Петьо!)
С тази грамота и прекрасни бижута се самообявявам за "Динена Кралица" на лятото.:)

За желаещите да се включат в подобни конкурси - заповядайте в "Група за творци-аматьори" във Фейсбук.

9 коментара:

  1. Отговори
    1. Тоя па, чеки и аз нещо веднъж да спечела!:D

      Изтриване
    2. Нали спечели... със или без семки пак си N:1 :D

      Изтриване
    3. :D Ех, тия семки, Иво Ангелов е набарал темата пръв, жалко, че не знае /така си мисля де/ за обширните дебати за семките.:D

      Изтриване
    4. Неам гоуфф... и никога не съм имáл, но за тебе, ако тре`е, че си купим :D

      Изтриване
  2. Не съм специалист по блогуване с дини, но това изглежда добре :D

    ОтговорИзтриване